De best gelezen blogposts in het eerste jaar

Hoera! In juni is het een jaar geleden dat ik dit wordpress account aanmaakte! Nu duurde het nog tot augustus totdat mijn eerste blogpost (voor hoe ver we dat een blogpost kunnen noemen) het levenslicht zag, maar het leek mij erg leuk om terug te blikken op de 5 meest bekeken blogposts van het eerste jaar. En om het super mega vet spannend te maken begin ik bij nummer 5.

5. Wij gingen naar Gent en dat was leuk

Foto 15-07-15 12 34 10 (1)

In augustus ging ik naar Gent, en dat vond ik zo’n ontzettend leuke stad dat er wel iets over geschreven moest worden. Met veel foto’s erbij werd het een kort reisverslagje. Dit bericht deelde ik ook op mijn persoonlijke facebook pagina en daar zijn denk ik dan ook de meeste bezoekers vandaan gekomen. Ooms, tantes, opa’s en oma’s zijn dol op mijn reisverhalen.

4. Wat ik wil zien op Lowlands 2015

1378289_10202197305956263_338215224_n

Wederom een van mijn eerste blogposts en ook eentje die ik had gedeeld op facebook. In dit lijstje vertel ik over de bands die ik wilde bewonderen op Lowlands 2015. Helaas ging ik dat jaar in eens niet meer naar Lowlands (boehoe), dus ik kan niet terugblikken of het een geslaagd lijstje was. Maargoed, hij viel blijkbaar wel in de smaak! En dat vind ik leuk, want ik schrijf toch echt het liefst over alles wat met muziek te maken heeft.

3. Vinyl guide – Waar te beginnen?

IMG_0203

En dit bericht over muziek, en dan ook nog eens over vinyl, staat op nummer 3. Op deze post over het beginnen met luisteren en verzamelen van vinyl kreeg ik ontzettend veel leuke en lieve reacties. Het was dan ook een van de berichten waar ik de meeste tijd in heb gestoken, en ik denk dat dat ook wel terug te zien is. Wederom een post waarvan ik het heel leuk vind dat ‘ie in deze top 5 staat.

2. De alleseter die een vegan diner ging koken

Foto 12-09-15 21 42 33

Op nummer twee staat het spannende en ook nog waargebeurde verhaal van ik, Romy de alleseter, die een vegan diner ging koken. Helaas was ik in de hele voorbereiding vergeten foto’s te maken en moest ik het doen met de foto’s van het internet, wat ik dan toch wel weer een beetje jammer van mezelf vind. Het verhaal zelf vind ik dan wel weer best leuk om terug te lezen en het doet me er meteen aan herinneren dat ik echt weer een keer dat bananenijs moet maken.

1. Recept – Romige risotto met kip, spinazie en paprika

IMG_0119

En de best gelezen blogpost van het eerste jaar is het recept voor risotto (wat ik trouwens al veeeeel te lang niet meer heb gegeten, ik wil het). Ik weet niet helemaal wat ik met deze post heb gedaan, maar Google is er dol op. Elke dag krijg ik weer een stroom bezoekers puur op dit recept. Het is dan ook wel een stuk beter geworden dan mijn verhaal over vegan koken, want hier had ik mooie fotootjes bij geschoten. Er was best wel wat werk in dit stukje gaan zitten en ik vind het dus erg leuk dat (in mijn hoofd verbeeld ik mij dat) veel mensen dit recept ook daadwerkelijk hebben bereid.

En dat waren de meest gelezen blogpost van het eerste jaar! Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog hebben gelezen en ik zou zeggen: op nog een jaar vol nieuwe ideeën, cheers!

