Ray-Ban Round

13113907_1731168763814653_115344166_n

Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om mijn nieuwe aanwinst te showen? Ik heb namelijk niet voor niks belachelijk veel geld voor een zonnebril neergelegd (echt, nooit gedacht dat ik dat ooit in m’n leven zou doen) (ik durf niet te zeggen hoe duur ‘ie was) (mijn bankrekening huilt). Vorige maand vertelde ik nog dat ik een dupe van de Ray-Ban Round had gevonden in het zwart en dat ik daar genoegen mee nam, nou, niks zo veranderlijk als dit vrouwmens, WANT IK WILDE EEN ZILVEREN. Nog geen paar wekenΒ later stond ik in de winkelstraat zo een vermogen van mijn bankrekening af te pinnen en liep ik met deze beauty op mijn neus de winkeldeur weer uit. Maar jongens wat ben ik er blij mee. Nu maar hopen dat ik er niet op ga zitten/’m vergeet in de trein/hij op straat van mijn neus gekaaptΒ wordt.

