De leukste dingen van april

Toen ik schreef over de leukste dingen van maart, en dat ik zo erg uit keek naar de zon, had ik toch niet verwacht dat Koningsdag nog kouder zou worden dan kerst. Die nieuwe zomerkleding hangt maar te wachten in m’n kast en denkt dat ik ze vergeten ben. Ook mocht ik kijken bij een woning wat mijn droomhuis bleek te zijn, maar helaas stond ik op rang nummer twee en vond meneer nummer één de woning ook wel zijn nieuwe thuis. April was dus al met al een beetje een net-niet-maand, maar ik ga het gewoon over de leuke dingen hebben, want die waren er gelukkig ook genoeg (stAy p0siiTive).

Reunited met mijn Zwitserse girlfriend

Foto 01-04-16 15 30 24

De eerste dag van april ging ik naar het concert van the 1975 (als je al dacht van jeetje Romy, waarom post je alleen nog maar over die boyband the 1975, dat komt dus omdat ik weer een lichtelijke obsessie heb sinds het concert), en mijn liefste vriendinnetje Lotte kwam daarvoor terug vanuit Zwiterland <3. De zon scheen deze dag vol op (en had ik dus meteen mijn nieuwe Motel playsuit uit de kast getrokken), dus dat betekende drankjes in de zon, uit eten en daarna lekker meeblèren bij the 1975.

Streetlab is weer begonnen


Als ik één programma op de Nederlandse tv moet noemen waarbij ik soms hardop lachend  op de bank zit (of in m’n bed lig, ook geen uitzondering), is het Streetlab. Streetlab voert sociale experimenten uit, zoals uitzoeken of je als volwassene nog steeds je zin kan krijgen door een potje te gaan janken. Ik kijk elke keer weer uit naar maandagavond.

Beers & Tulips

12940125_1232012463478191_1995393675_n

Ik bezocht mijn eerste speciaalbier festival van het jaar; Beers & Tulips. Een lekker kneuterig festivalletje in de bollenstreek, ik vond het geweldig (en het bier smaakte natuurlijk ook geweldig).

Cadeautje van mij voor mij

romy-morgan-layout

Sinds ik fulltime werk ben ik nog steeds een klein kind maar dan nu met veel te veel geld. Dat resulteert in heel duur speelgoed kopen voor mezelf (en sokken, heel veel sokken). Maar jongens wat ben ik toch blij met mijn nieuwe MacBookje, blogjes typen vanuit bed geeft toch wel weer een hele nieuwe dimensie aan het blogleven.

Sokken van de maand

Foto 27-04-16 08 15 46

En dat was het weer voor april! Mei wordt een mooie maand, want ik heb vakantie, ik ga op vakantie en het weer wordt in mijn vakantie lekker lente-achtig, ik kan niet wachten!

 

 

