Een nieuwe layout en nieuwe ideeën

romy-morgan-layout

Op deze regenachtige, katerige dag na koningsdag besloot ik om mijn layout eens lekker onder handen te nemen. Ik heb zelfs mijn roestige photoshop-skills uit de kast getrokken en helemaal zelluf een logootje in elkaar geknutseld (trots!). En bij een nieuwe layout horen ook een paar nieuwe ideeën.

Ik heb de laatste tijd moeite met alleen maar lange stukken schrijven. Ik vind het lastig om keer op keer weer onderwerpen te verzinnen en daar een verhaal aan vast te knopen. Dingen om te delen heb ik echter altijd en daarom wil ik het idee van mijn blogje een beetje omgooien. Ik blijf gewoon lekker schrijven over vinyl en persoonlijke verhalen, maar daarnaast zul je hier tussendoor ook een nieuwe band vinden die ik graag wil delen of een documentaire die ik het kijken waard vind, zonder daar al te veel woorden aan te verspillen. En voor dit idee leent een magazine-achtige layout zich prima, vandaar de metamorfose. Welkom!

(Ook neem ik even van deze gelegenheid gebruik om even ongegeneerd mijn nieuwste aanwinst te showen, IK BEN ER ZO BLIJ MEE.)

 

 

