De leukste dingen van maart

coco-cat

De maand maart is al weer voorbij en dat betekend in mijn hoofd maar één ding: LENTE. LICHT. HET LEVEN BEGINT WEER. Desalniettemin was de maand maart niet al te slecht en waren er zelfs genoeg leuke dingen om er een lijstje over te schrijven.

DE ZON

Laten we even beginnen met het allerleukste van deze maand. DE ZON IS ER WEER JONGENS. Ik schrijf dit op 30 maart om 16:37 en de zon schijnt vol door het raam op mijn koppie. Ik heb zelfs afgelopen zaterdag een Corona gedronken op het terras (met de zon op mijn koppie én zonnebril op mijn neus). Mijn leven kan niet meer stuk.

Mijn nieuwe zonnebril

IMG_0584

Om even in dezelfde sferen te blijven; ik ben ook nu al dol op mijn nieuwe zonnebril die ik kocht bij MyOhMy.nl. Net als de playsuit die ik er bij kocht, maar die kan ik helaas echt nog niet aan (maar hopelijk wel bijjjna).

Uitgespeeld: The Legend of Zelda – A Link Between Worlds

IMG_0577

Begin maart was ik helemaal hooked aan de Nintendo 3DS game van Zelda: A Link Between Worlds. Nu ben ik sowieso al fan van Zelda, maar deze game moest wel even vechten om een plekje in mijn hart te veroveren. Maar het is gelukt, en wat blijven de Legend of Zelda games toch fantastisch. Ik ben vooral fan van Hilda, het paarse evenbeeld van prinses Zelda, want paars is mijn lievelingskleur. (Net zoals haar kingdom Lorule waar ook alles paars is, ik zou mijn kingdom net zo paars inrichten.)

Uitgelezen: Naamloos

Pepijn_Lanen_Naamloos

Naamloos van Pepijn Lanen viel zeer goed is de smaak. Mocht je mijn allereerste (soort van) boekreview er over willen bekijken, die vind je hier.

The 1975 – UGH!


April gaat meteen goed beginnen want op de eerste dag van deze maand mag ik Matty Healy bekijken in de HMH (kwijl). De maand maart begon net zo goed, want eind februari bracht The 1975 hun nieuwe album uit en dat was genoeg reden om de hele maand maart mee te zingen met mijn nieuwe favoriete nummers (ja jongens, het blijft één van mijn grootste guilty pleasures). Daar is UGH! er eentje van.

Sokken van de maand

Foto 31-03-16 15 27 57

Sinds ik in het ziekenhuis werk en ik mij vijf dagen per week in een saai wit pak moet hijsen met even saaie witte klompen en met mijn haren vast, voel ik de behoefte mijn persoonlijke stijl te uiten via mijn sokken. Ik koop aan de lopende band sokken met de meest exotische printjes er op, en deze maand waren deze met wolken en vliegende pugs mijn favoriet. Want wolken en vliegende pups.

