MyOhMy.nl

myohmy

Op veel blogs las ik al over de webshop en winkel My Oh My. Ik volgde ze al een tijdje op instagram, en afgelopen donderdag besloot ik na alle mooie kledingstukken die ik voorbij zag komen zelf even een kijkje te nemen in de winkel in Amsterdam. Daar heb ik ervaren dat je het beste met een buidel vol geld heen kan gaan, want je wilt de hele winkel leeg kopen. (Oké, laat ik voor mezelf spreken, ik, Romy met een gat in haar hand, wilde de hele winkel leegkopen.)

Mijn shoppingtrip begon bij My Oh My en omdat ik niet wist wat ik nog bij de andere winkels tegen zou komen kocht ik braaf maar drie items. Bij alle andere winkels hing echter alleen maar meuk en ik had dus best mijn gehele bankrekening bij My Oh My over de balk kunnen smijten. Maar goed, nu heb ik een reden om weer terug te komen (of om een bezoekje te brengen aan de webshop). De items die ik heb gekocht:

Motel playsuit – Wat ik niet wist voordat ik de winkel bezocht, is dat er items van MotelRocks.com worden verkocht. En dat is zo’n ontzettend gave shop, maar met dure verzendkosten, dus ik vind het echt geweldig dat Motel ook gewoon te shoppen is bij My Oh My. Op deze playsuit werd ik meteen verliefd en ik zie mezelf er in de zomer al helemaal met blote beentjes in rond huppelen.

Grijze top – Niet van Motel, wel net zo leuk, een basic grijze top. Ik vind de halslijn van deze top ontzettend mooi, en met zo’n basic zit je nooit fout.

RayBan look-a-like zonnebril – Al maanden ben ik op zoek naar een goedkopere variant van de RayBan Round sunglasses. Ik vind het zilvere model daarvan echt geweldig. Bij My Oh My vond ik eindelijk eenzelfde model, helaas wel met een zwart in plaats van zilver randje, maar voor honderd euro minder neem ik met plezier genoegen met zwart.

Ook een bezoekje brengen aan My Oh My? Je vind de winkel op Haarlemmerstraat 85 in Amsterdam.

