Hoe ik mijn toekomstige paleis wil inrichten

droomhuis

Vooral door de hulp van Pinterest weet ik al helemaal hoe ik mijn huis wil inrichten. Nu heb ik alleen nog een huis nodig (toch wel een beetje een belangrijk onderdeel), want nee, die heb ik helaas nog steeds niet gevonden. Tot die tijd moet ik het met de plaatjes op Pinterest en mijn Sims huizen doen.

De platenspeler en de bijbehorende platen

c509847a3b7b940d9dca72d4a60aade1

Het allerbelangrijkste deel van het huis vind ik mijn platenspeler en de plaatjes. Die mogen er dus ook echt wel een beetje uitspringen in de woonkamer. Mijn platenspeler wil ik op een mooie half hoge kast met de boxen er naast, en voor mijn platen wil ik een kastje met een deurtje er voor (want doei stof blijf van mijn mooie plaatjes af). Maar laatst kwam ik op Pinterest bovenstaand idee tegen en dat vond ik toch wel heel erg vet. Een paar planken aan de muur waar je een deel van je verzameling op zet, dat staat toch geweldig?

De Smeg koelkast

37a8bce30558debfaa4617f42e015025

Een roze Smeg koelkast. Ik wil het. Misschien meer iets voor in een Barbie huis, en ook Oscar wordt al verdrietig van het idee dat hij wellicht in de toekomst een huis moet gaan delen met een roze koelkast, maar ik wil het. En doe mij die zwart witte blokjesvloer er ook maar bij.

De verschillende stoelen aan de ronde eettafel

9ddcc23ac5bc5ba66d16caca5ed77f4a

Een ronde tafel heb ik altijd al gewild, want jongens wat vind ik dat toch gezellig. Maar de verschillende stoelen, dat is iets wat ik de laatste tijd heb ontdekt. Op Pinterest kom ik alleen maar foto’s tegen van verschillende kleuren stoelen, maar ik wil helemaal verschillende stoelen. In kleur, materiaal en ontwerp. Een georganiseerd bij elkaar geraapt zooitje zeg maar.

De posters

Foto 27-08-15 11 56 41

Er hangen twee posters boven mijn bed die in de toekomst boven de bank mogen (moeten) komen hangen. Johnny Marr en Robert Smith in de woonkamer, ik kan me geen betere muurversiering bedenken.

De baby blauwe bank

2c6ee7b8d235b9d735e98a7219a9434c

Ik was ooit een keer bij de Ikea en zag daar een poster van een baby blauwe bank. Sinds dien wil ik een baby blauwe bank. Geen idee waarom, maar ik vind het gewoon een hele geschikte kleur voor mijn toekomstige zitje.

IdeeΓ«n voor mijn huis zijn er dus genoeg, nu alleen nog een huis. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan maar ik heb er goede hoop in dat het (ooit..) goed gaat komen. Tot die tijd kan ik nog lekker even sparen om die Smeg koelkast te kunnen kopen.

