Mijn week in een lijstje #1

alt-j-ziggo-dome

Ik had een blogdipje, maar in eens heb ik weer allemaal ideeën. Een daarvan is om mijn enige poging ooit tot een overzicht van mijn wekelijkse activiteiten weer nieuw leven in te blazen. Een weeklijstje. Alles wordt nou eenmaal makkelijker door middel van een lijstje.

Deze week:

  • Ben ik naar Alt-J geweest in Ziggo Dome en het was AWESOME.
    • Maar dan ook echt awesome, ik wil er niet over ophouden.
  • Heb ik in tegenstelling tot vorige week niet bijna een ongeluk veroorzaakt tijdens het autorijden (edit: tijdens rijles hè, ik ben (nog) geen gevaar voor de mensheid).
  • Ben ik naar de kapper geweest en heb ik in eens kort haar (en ik ben er blij mee!).
    • Oscar: ‘Je haar lijkt nu op die ene van de Spice Girls.’

12224611_596314133842914_2089371765_n

 

  • Luisterde ik Eagles of Death Metal – Save a Prayer op repeat.
  • Kreeg ik in eens weer inspiratie voor mijn blog.
  • Wilde ik bijna de nieuwe live lp van Johnny Marr kopen maar besloot ik heel wijs dat niet te doen omdat mijn bankrekening al aan het huilen is.
  • Eindigde ik als 3235de in de loting voor een appartement in Amsterdam.
  • Heb ik twee uur met mijn kat geworsteld om haar een pil te geven en het is me nog steeds niet gelukt.
  • Ging ik op zaterdag op verjaardagsbezoek in het oosten bij mijn nichtje die 1 jaar werd.
    • Daar werd ik er weer aan herinnerd dat kinderverjaardagen zeg maar echt niet mijn ding zijn.
  • Had ik de meest luie zondag ever en vind ik het bijzonder dat ik er geen doorlig plekken aan heb overgehouden.

Aankomende week:

  • Is mijn laatste week als losgeslagen ex-student zonder baan (nee hoor, ik heb deze hele maand eerder als een oma doorgebracht).
  • Ga ik mijn lieve vriendinnetje Maaike opzoeken in Stockholm, whoehoe!
