Een teken van leven

Hallo! Ik hoor jullie denken, ‘leeft die Romy nog?!’. Ik ging op vakantie naar een onbekende bestemming en vervolgens was ik een beetje van de aardbodem verdwenen. Niks mis gegaan op mijn vakantie hoor, ik ben nog op deze aardkloot.

Ons Srprs.me tripje bracht ons naar Warschau, en daar was ik heel blij mee, want deze stad stond op mijn travel wishlist. Het was een heerlijk weekendje en een aanrader voor iedereen om ook eens zoiets te doen. Wellicht vertel ik hier later nog meer over (ik was begonnen aan een blogpostje maar ik kom er een beetje met moeite doorheen). Anyway, na mijn reisje zat ik nog in de vakantiemodus en voelde de behoefte om aan mijn blog te werken niet zo heel erg groot. Daarnaast ben ik verslaafd aan Animal Crossing New Leaf en wil ik eigenlijk al mijn vrije uren doorbrengen met vissen en het omhakken van bomen. En vrije uren heb ik momenteel genoeg, want de maand november breng ik werkloos (of zeg maar inbetween jobs, want dat klinkt minder zielig) door om in december te mogen beginnen met mijn nieuwe fulltime baan (yay!) in een ziekenhuis in Amsterdam. Dus tot die tijd geniet ik nog even van de niet-verplichtingen die het nog-net-niet grote mensenleven met zich mee brengt.

Ook belangrijk: Het was Halloween! Ondanks mijn inspiratie post ben ik niet als enge pop gegaan en ook niet als Wednesday Adams. Het werd een soort van skeletten duo met mijn partner in crime Oscar. We wilden als enge doodshoofden maar we leken uiteindelijk meer op figuren uit een Tim Burton film. Ook helemaal niks mis mee als je het mij vraagt.

Maargoed, moraal van het verhaal:

  • Ik ben niet verdwenen.
  • De stedentrip was fantastisch.
  • Ik ben verslaafd aan een kinderachtig spelletje.
  • Ik heb een grote mensenbaan gevonden.
  • Schminken is niet mijn beste talent.
  • Nieuwe blogjes komen er aan.
  • Joe.
