Zomaar een outfitpostje

Afgelopen donderdag heb ik echt ontzettend schaamteloos geshopt. En nu wilde ik heel graag even een paar van mijn aankoopjes heel schaamteloos showen, want ja, ik heb ze natuurlijk niet voor niets gekocht.

IMG_0189IMG_0201Ik ging eerst naar de Primark in Zaandam en vervolgens verder winkelen in Amsterdam. Ik was op zoek naar een jas, een paar shirtjes met hoge kraag, een A-lijn rokje en een leren rugtasje. Ik kocht een jas, een paar shirtjes met hoge kraag, een A-lijn rokje, een leren rugtasje, een blousje én een heel leuk warm vest. Ik denk niet dat ik ooit eerder al mijn droomitems in één keer ben tegengekomen tijdens het winkelen. Het was een mooie dag.

Dus, wat ik aan heb op de foto:

  • Top met hoge hals – H&M
  • A-lijn rokje – Forever 21
  • Dr. Martens – Dr. Martens
  • Leren rugzak – Primark

Alles is nieuw behalve mijn geliefde Dr. Martens. Met al mijn leuke nieuwe kleren heb ik stiekem toch wel een stukje meer zin in de herfst gekregen, zelfs na deze anti-herfstblogpost.

