5 x 3D telefoonhoesjes van eBay

Ik sta bekend als dat meisje met die gekke telefoonhoesjes. Of het nou een Hello Kitty is of een kasteel, het moet groot en opvallend zijn. Laatst sloopte ik per ongeluk de strik van mijn Hello Kitty hoesje af, en moest ik een nieuwe bestellen. In de tussentijd hulde ik mijn iPhone in een saai doorzichtig hoesje. De hoeveelheid mensen die op mijn telefoon reageerde met ‘huh Romy heb je nou een normaal hoesje om je telefoon???’ waren niet op één hand te tellen. Vandaar neem ik jullie vandaag mee met mijn 3D hoesjes verslaving en zoektocht op ebay, en show ik jullie de 5 leukste die ik kon vinden.

  1. Ik begin natuurlijk met het Hello Kitty hoesje. Hoewel hij in veel kleuren verkrijgbaar is ging ik wederom voor de paarse, want het liefst heb ik alles in het leven paars. Het Hello Kitty hoesje kan je hier vinden en kost ongeveer 5,65 euro, wat best duur is voor een ebay hoesje, maar ik kon ‘m niet voor minder vinden (of ik heb niet goed genoeg gezocht, dat kan natuurlijk ook).
  2. Dit hoesje in de vorm van een ijsje vind ik echt super schattig. Ik vind de pastel kleurtjes leuk en ik zou het helemaal niet erg vinden om mijn telefoon hier mee aan te kleden. Het hoesje is hier te vinden en kost ongeveer 5 euro.
  3. Oke, jongens, dit hoesje. Kijk nou naar dit hoesje. Dit is toch fantastisch. Als pokΓ©mon fan gaat mijn hart hier toch echt wel wat sneller van kloppen. Het pikachu hoesje kan je hier vinden en kost ongeveer 5,20.
  4. Valfre ontwerpt hele leuke 3D hoesjes, dus naast dit melkpakje raad ik ook zeker aan om de andere te gaan bekijken (zoals deze lipstick, aaaaah <3). Het enige jammere aan dit hoesje vind ik dat hij niet volledig om je telefoon zit, maar dat het melkpakje zeg maar achterop het hoesje is geplakt. Maar dat het een leuk hoesje is, dat staat vast. Je kan het hoesje hier vinden voor ongeveer 4,50.
  5. En als laatste dit walvis hoesje. Ik vond ‘m heel apart en een soort van stijlvol (stijlvoller dan de Hello Kitty in ieder geval πŸ˜‰ ). Je kan dit hoesje hier vinden voor ongeveer 7 euro.

Alle hoesjes die ik hier laat zien zijn voor de iPhone 5s, maar in de meeste gevallen kan ook een andere telefoon worden geselecteerd. Mocht dit niet lukken is het hoesje vast en zeker van een andere verkoper voor jouw telefoon te vinden.

