KiKo Perfect Gel Duo

Mooie gelakte nageltjes, ik ben er dol op. Helaas ben ik ook een beetje lui en word ik er niet zo blij van als ik elke dag mijn nagels weer opnieuw moet lakken omdat de nagellak gechipt is. Laatst bezocht ik de nieuwe KiKo winkel op het centraal station en kocht daar een wel hele bijzondere nagellak: Hij blijft een week perfect zitten (!!!!!!) (sorry voor de spoiler).

IMG_1925Ik was niet echt van plan om ooit een review van een make-up product te maken, maar deze nagellak heeft me zo erg verrast dat ik dit verborgen pareltje wel moest delen. Ik kocht de KiKo Perfect Gel Duo in de kleur 668 Sand, een paars/bruine nude kleur (na het ontdekken van dit wereldwonder ben ik terug naar Amsterdam Centraal gegaan en heb ik ook nog de mooie donkerrode 682 Rouge Noir gescored). Het duo bestaat uit de nagellak kleur, en een doorzichtige topcoat.

IMG_1929De nagellak dekt met ÊÊn laagje (hoor mij nou beautyblogger zijn), en met de topcoat er over geeft het een onwijs mooi ‘glossy’ effect. Op bovenstaande foto zie je hoe mijn nagels er uit zagen toen ik de kleur net had aangebracht.

IMG_1940Geloof het of niet, deze foto is van een WEEK later. Op een ieniemienie chipje bij m’n pink na, zit de nagellak er gewoon nog perfect op. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar na het ontdekken van deze nagellak denk ik niet dat ik nog snel naar een ander merk ga grijpen. Want zeg nou zelf, een week lang je nagels niet lakken terwijl ze er perfect uit zien, wie wilt dat nou niet?!

