Look of the day #1 – Black on Black

Ik dacht, laat ik eens een ander soort blogpostje maken. Hoewel ik het niet ambieer om een beauty- of fashionblogger te zijn, vind ik make-up en kleding wel gewoon heel erg leuk en zijn het dingen waar ik graag mee bezig ben. Zaterdag ging ik bandjes kijken en ik dacht: Laat ik mijn look eens delen en heel semi-modellig poseren.

Foto 29-08-15 11 18 19Ik heb heel slap stijl haar en ik weet eigenlijk nooit zo goed wat ik er mee moet doen. Ik heb er ook gewoon echt geen geduld voor om uren met m’n haar bezig te zijn. Op Pinterest (ja jongens, ik heb ook Pinterest ontdekt als allerlaatste sterveling op de wereld) zag ik kapsels met vlechtjes en ik besloot daar ook maar iets mee te gaan doen. Het duurde me wel erg lang maar ik was wel blij met het resultaat! Wie weet ga ik wel meer doen met mijn haar (vast niet, maar ik vind het een goed voornemen 🙂 ).

Foto 29-08-15 11 19 59 (2)Wat ik droeg deze fijne dag:

  • Lace top – H&M Divided
  • Lace bra – Berska
  • Zwarte high waisted skinny jeans – Cheap Monday
  • En hieronder droeg ik mijn geweldige Dioon schoenen van Vagabond, maar het lukte dit fotomodel niet om een fullbody shot te maken

Foto 29-08-15 11 21 10En als laatste, de make-upjes:

  • Catrice Prime & Fine Smoothing Refiner
  • MAC Mineralize Concealer in NW15
  • MAC Mineralize Skinfinish in Medium
  • Etos Eyeshadow Underbase
  • Too Faced Brow Envy poeder in Brunette
  • Catrice Lash/Brow Designer
  • MUA Undress Me Too Palette: Wink & Obsessed
  • Urban Decay Naked Palette: Virgin
  • Maybelinne The Colossal Volume Express Mascara
  • Rimmel Natural Bronzer 021 Sun Light
  • MAC Mineralize Skinfinish Lightscapade
  • MAC Satin Darkside Lipstick

En dat was het, ik ben er nog niet helemaal achter of ik zelf nou zo blij word van dit soort blogcontent maar hey, if you’ll never eat you’ll never grow.

