Wekelijkse avonturen #1

Mijn week liep geheel anders dan gepland: In eens ging ik niet meer naar Lowlands (boehoeeee), maar had ik wel alsnog een week vrij van werk. Om mezelf op te vrolijken besloot ik dat ik deze vrije dagen alsnog moest besteden aan het doen van alleen maar leuke dingen. Mijn week bestond dus, net zoals op Lowlands, uit drinken, eten en zonneschijn.

Foto 19-08-15 17 59 28Op maandag en dinsdag werkte ik en op woensdag deed ik het lekker rustig aan. Als avondeten maakte ik tortilla lasagne. En het was, als ik dat mag zeggen over mijn eigen kookkunsten, goddelijk (maar niet zo heel erg mager, oeps). Het recept komt deze week online!

Foto 20-08-15 14 01 17Donderdag ging ik met mijn moeder naar Sail, omdat we beiden toch wel benieuwd waren wat dat nou inhield. Het was erg leuk om te zien maar na een uur was ik de drukte al weer zat en gingen we gillend weg bij de kade.

Foto 21-08-15 00 30 00In de avond ging ik langs bij Linda en ontmoette ik de knappe dame Cake voor het eerst, volgens mij vond ze mij ook wel aardig.

Foto 21-08-15 22 13 25Op vrijdagavond ging ik met Oscar naar Gollem om een biertje te drinken en ook daar werden we vergezeld door een kat! Deze hield echter niet zo van knuffelen en vond mij dus niet zo heel erg aardig (leave me alone, woman).

Foto 22-08-15 18 03 41Zaterdagavond gingen we uit eten bij Cannibale Royale (Amsterdam), en dat was super lekker! Zo lekker dat ik niet de tijd had genomen om een foto van mijn diner te maken en het meteen naar binnen heb geschoven. Maar een aanrader is het zeker, mocht je niet vies zijn van wat vlees. Na het eten zaten we heel erg vol en gingen we naar Ted 2 in de bioscoop.

Foto 23-08-15 15 56 39En op zondag was het tijd om de week af te sluiten met een barbecue in het Vondelpark. Mijn weekend was misschien niet even spectaculair als wat het op Lowlands zou zijn geweest, maar ik heb alsnog ontzettend genoten. En nu ga ik Lowlands terugkijken op tv en toch stiekem een beetje huilen.

