Coco is jarig

Mijn allerliefste poes Coco is vandaag al weer vier jaar geworden, en om dit te vieren besloot ik vandaag een gehele blogpost aan deze knappe dame te wijden door middel van de Crazy Cat Lady tag. Happy Birthday Coco!

IMG_0961Schattigste foto van je kat

Na lang wikken en wegen tussen allerlei leuke en schattige foto’s, denk ik toch dat dat deze is. Ik vind haar echt een ondeugend klein kindje hier, en haar uitdrukking bijna menselijk. Daar word je toch spontaan verliefd op ❤

Bijzondere eigenschappen

Ik denk niet dat ik ooit een kat zoals Coco heb gekend. Ze is heel erg verlegen en zodra er een onbekend persoon het huis in komt weet Coco niet hoe snel ze weg moet komen. Ons vind ze dan weer niet zo eng, maar wel eng genoeg om niet op schoot te willen zitten. Daarentegen is ze wel dol op geaaid worden en laat ze zich vaak op de grond vallen terwijl je dit doet omdat je haar buik moet aaien. Verder is ze een echte diva én prinses, zoals alle katten dat zijn.

Omschrijf het geluid wat je kat maakt

Over het algemeen zijn dat hysterische gilletjes, zo van: ‘Hallo ga je de deur nog open doen of hoe zit dat?’ of ‘Dit eten wil ik niet meer het zit al een uur in m’n etensbak, geef nieuwe’.

Koosnaam

Cookje, Cookie, Cocotje, poepie, knapperd en nog meer van dat soort kleffe dingen.

Foto 21-08-15 10 43 39Bekentenis

Coco was niet te strikken voor een verjaardagsfotoshoot vandaag, dus we zullen het vandaag moeten doen met een foto van mevrouw haar achterhoofd.

Wat voor kat zou jij zijn?

Ik zie mezelf wel als een iets te dikke huiskat die graag slaapt en eet. Of als zo’n super sassy diva kat met lange witte haren.IMG_0870Vooruit, nog één babyfoto dan, wat een droppie hè! Hopelijk nog vele jaren voor deze lieve dame ❤

