Hersenspinsels

552d6-11380989_512982808869123_441615959_nMijn verstandskiezen zijn getrokken, ik mag niet naar buiten, ik ben bijna afgestudeerd, ik zoek een baan, ik heb vakantie, ik verveel me, dus ik dacht: ik dacht ik doe eens gek, ik ga die blog maken waar ik al zo’n tijd aan zit te denken.

Maar tja, waar ga ik dan over schrijven? Nu ik niet meer in Portugal ben, waar ik er in eens achter kwam dat ik schrijven toch wel erg leuk vond, heb ik natuurlijk niet echt meer een vast onderwerp om over te schrijven. Maar ik denk dat dat ook niet nodig is. Ik kan in principe over van alles schrijven. Ik heb een beetje nagedacht over onderwerpen, ik heb zelfs al wat stukjes geschreven. Over mijn platenspeler, over mijn platen, over dagjes uit, over koken, ik denk dat er altijd wel iets te vertellen valt. En zo niet, dan was het leuk geprobeerd en dan stop ik gewoon weer lekker met deze blog. Wat heb ik te verliezen? 🙂

